Monday, 28 September 2020

Testimoni Youth Skincare Untuk Kulit Berjerawat

Jerawat kat muka memang musuh utama bagi wanita.  Sebiji jerawat pun boleh boleh buatkan wanita moody tau hehehe. Penggunaan skincare yang betul boleh mengurangkan kebarangkalian tumbuhnya jerawat.

Punca Tumbuhnya Jerawat

Ada banyak punca tumbuhnya jerawat kat muka. Antaranya :

  • perubahan hormon
  • kurang minum air kosong
  • diet harian yang tidak sihat
  • tidur tanpa bersihkan solekan di muka
  • memakai solekan secara berlebihan
  • selalu stress
  • kerap tukar produk
  • alat solekan yang tidak bersih
Kak shima kongsikan dengan korang semua satu jenama penjagaan wajah yang berasaskan sumber semulajadi iaitu Youth Skincare dari Shaklee

Sejak dipasarkan pada Mac 2018, Youth Skincare makin digemari oleh mereka yang mencari 'skincare natural'.

Jom kita tengok testimoni dari pengguna Youth Skincare

Testimoni Youth Skincare Untuk Kulit Berjerawat
Testimoni Youth Skincare Untuk Kulit Berjerawat
Jerawat kasar dekat pipi hilang lepas 2 bulan dengan Youth. Sentuh pipi pun dah tak geli sebab " kerak " atas kulit dah tak ada. Youth makes my skin soft and importantly, it's works. Thanks Youth.
Testimoni Youth Skincare Untuk Kulit Berjerawat
Testimoni Youth Skincare Untuk Kulit Berjerawat

Tak percaya muka makin cerah , tona muka sekata , hilang bekas jerawat hitam yang degil kat muka setelah 25 hari guna Youth. Saya sanggup bangun tidur semula kalau lupa nak pakai Youth sebelum tidur!

Baca :

Kulit Cerah Dengan Youth Shaklee 

Kenapa perlu pilih Youth Skincare dari Shaklee ?

 Keistimewaan Youth Shaklee :

  • Mempunyai kelulusan dari KKM
  • Skincare organik 100% vegan. 
  • Bebas dari 1500 bahan kimia berbahaya yang biasa digunakan dlam skincare
  • Sesuai untuk semua jenis kulit
  • Tidak menyumbatkan liang pori
  • Diuji oleh Pakar Kulit dan Pakar Mata
  • Hasil kajian klinikal selama 8 tahun
Jika ada yang nak cuba Youth dari Shaklee, boleh hubungi kak shima di 0122043175 atau klik sahaja ikon whatsapp di sebelah kiri blog :)








3 comments:

  1. betul, klu kurang minum air kosong , dua tiga hari lepas tu , mesti naik jerawat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah sebab banyak minum air kosong boleh bantu badan kita nyah toksin

      Delete
  2. kurang minum air dengan stress memang punca utama haha susah betul nak ubah yang tu

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen blog kak shima. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul nanti :)

Penafian

#Segala penulisan dan testimoni berkenaan produk Shaklee yang dikongsi di laman ini BUKAN bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan apa jenis penyakit masalah kesihatan.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu

#Maklumat di blog shimajelani.blogspot.com adalah untuk rujukan umum semata. Terima Kasih.