Siapa Yang Perlukan Ostematrix ?

Assalamualaikum semua.

Sempena dengan bulan promosi Ostematrix ini , kak shima kongsikan dengan serba sedikit fakta-fakta menarik mengenai Ostematrix aka pill kalsium feveret kak shima.

Ada yang bertanya adakah mereka perlukan amalkan Ostematrix ini? Bagi memudahkan mereka, di sini kak shima senaraikan Siapa Yang Perlukan Ostematrix  ini.

1. INSOMNIA

Siapa Yang Perlukan Ostematrix ?
Insomnia


Kalau anda mengalami masalah susah nak tidur , mungkin anda termasuk dalam golongan kekurangan kalsium. Salah satu manfaat yang anda boleh dapat dari kalsium adalah ianya meningkatkan fungsi saraf supaya tubuh anda boleh mendapat rehat yang secukupnya.

2. SEMBELIT

Siapa Yang Perlukan Ostematrix ?
Sembelit


Siapa yang mengalami masalah sembelit atau susah nak membuang sangat sesuai untuk amalkan Ostematrix ini kerana ianya mengandungi magnesium. Ianya berperanan melegakan otot dalam usus yang membantu mewujudkan pergerakan yang lebih lancar dan baik. Ia juga berfungsi menyerap air ke dalam kolon seterusnya melembutkan najis dan melancarkan pembuangannya dari badan.

3. IBU MENYUSU

Siapa Yang Perlukan Ostematrix ?
Ibu Menyusu

Ibu yang menyusukan anak memang memerlukan lebih sumber kalsium berbanding biasa. Ianya adalah untuk menampung keperluan anak yang tengah membesar.

4.SENGUGUT

Siapa Yang Perlukan Ostematrix ?
Sengugut

Kalsium dan magnesium membantu dalam memperbaiki haid , meringankan sakit semasa haid , memperbaiki depressi , mood swing , sakit kepala dan pitam.

5. UNTUK TULANG YANG SIHAT DAN KUAT

Siapa Yang Perlukan Ostematrix ?
Tulang Kuat & Sihat



Diformulasi khas dengan campuran 7 nutrien penting termasuk kalsium, vitamin D, magnesium, zink, kuprum, mangan dan boron untuk membantu membina ketumpatan tulang, Ostematrik direka bersaiz kecil supaya ianya mudah ditelan .

6. IBU HAMIL

Siapa Yang Perlukan Ostematrix ?
Ibu Hamil


Semasa hamil, bayi dalam kandungan akan mengambil sedikit kalsium dari ibu bagi tumbesarannya. Ini menyebabkan kalsium dalam badan ibu berkurangan dan ianya perlu ditambah dalam diet harian ibu.



Di atas adalah jadual keperluan kalsium mengikut recommended nutrien intakes for Malaysia 2017

Berita baik untuk semua. Bulan ini Shaklee ada buat promosi . Buat belian Ostematrix 3 botol dapat diskaun 5% dengan harga RM174.56



Hubungi kak shima untuk dapatkan info lanjut mengenai Shaklee, harga istimewa dan konsultasi eksklusif Shaklee

Kak Shima Jelani
SMS / Whatsapp : 0122043175
COD Seksyen 7 Shah Alam
Pengeposan ke seluruh Malaysia

Post a Comment

0 Comments