Tuesday, 16 April 2019

Testimoni Collagen Powder Shaklee - Sakit Lutut Saya Pulih


Testimoni Collagen Powder Shaklee - Sakit Lutut Saya Pulih

Testimoni Collagen Powder Shaklee - Sakit Lutut Saya Pulih

Testimoni Pengguna Collagen Powder Shaklee
Puan Tengku Sofia S Aziz ( klik sini untuk link FB )


"Dulu memang tak pandang pun Collagen Powder ni.
Rasanya cukup dah ambil Vitamin C yang dapat membantu penghasilan kolagen dalam badan. Badan pun terasa macam masih banyak kolagen lagi. Yelah, Bella kan kata umur mamanya baru 24 tahun. Tak sedar diri betul!😅
Sehinggalah tiba satu hari di mana lutut Kak Pia terasa sakit yang amat. Sakit giler ok! 😣

Tak boleh naik turun tangga. Ada bunyi pulak tu. Bunyi seperti ensel pintu yang berkarat. Ketat. Kena sembur WD40 . Macam tu lah lebih kurang. Kruk krak kruk krak.
Nak bengkokkan kaki pun menangis 😭
Apatah lagi nak solat.
Hilang sudah nikmat meletakkan dahi di atas sejadah untuk sujud padaNya kerana terpaksa solat duduk di atas kerusi.😭😭😭
Berapa lama entah Kak Pia menahan sakit, barulah Kak Pia ambil inisiatif untuk minum Collagen Powder. Setelah minum beberapa hari mula rasa lega lutut. Belum habis sekotak, lutut pun kembali normal. Dah tak sakit. Dah tak buat bunyi kruk krak dah.
Collagen Powder bagaikan WD40 kepada lutut Kak Pia. Bukan setakat lutut je yang sihat, kulit pun makin baik sebab kolagen yang kurang telah di top up kembali. Dapat efek 2 in 1 gitu.
Lega sekarang Collagen Powder dah kembali berada di pasaran. Kotak baru pulak tu. Isi dan kualiti masih sama 😊
Harga pun masih sama seperti dahulu rm298 sekotak yang mengandungi 15 sachet. Sudah dipakej berasingan agar senang dibancuh.
Pada yang mempunyai masalah sakit sendi lutut seperti Kak Pia bolehlah cuba Collagen Powder ni.
Ingatlah pada orang tersayang yang sentiasa memerlukan kita. Kita perlu sentiasa sihat untuk membantu mereka".

Puan Tengku Sofia S Aziz




Berminat nak tahu lebih lanjut mengenai Collagen Plus Powder Shaklee, klik saja pada gambar di bawah untuk berwasap dengan kak shima




0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen blog kak shima. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul nanti :)

Penafian

Segala penulisan dan testimoni berkenaan produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, atau menyembuhkan apa jenis penyakit / masalah kesihatan.

Anda perlu merujuk doktor perubatan terlebih dahulu. Maklumat di blog shimajelani.blogspot.com adalah untuk rujukan umum semata. Terima Kasih.