Monday, 17 February 2020

Testimoni Vitamin C Shaklee Untuk Kulit Cantik


Vitamin C dan kecantikan memang tidak boleh dipisahkan. Bila sebut Vitamin C , kita semua mengakui ianya banyak manfaatnya pada kulit  terutamanya bagi mereka yang inginkan kulit yang sihat dan cantik.

Jom kita tengok Testimoni Vitamin C Shaklee Untuk Kulit Cantik.

1. Vitamin C buatkan jerawat cepat kecut dan parut semakin pudar



" Saya suka Vita C sebab sebotol tahan 6 bulan. 2 in 1 boleh buat masker dan banyak membantu masalah kulit Maz. Jerawat cepat kecut dan parut cepat pudar". Puan Mazni

2. Vitamin C buatkan badan semakin sihat dan kulit semakin sihat


" Dulu selalu batuk, flu, deamam, selsema. Sekarang dah macam hilang. Kalau bersin, terus telan dan hilang. Bersin tu lupa singgah. Saya juga sukakan kecantikan dan Vita C Shaklee memang pilihan yang tepat buat saya sejak dulu lagi". Puan Nurul Syima Sahari

3. Vitamin C untuk kesihatan keseluruhan dan kulit semakin sihat


" Saya menikmati kesihatan yang lebih baik untuk membahagiakan orang tersayang. kulit saya juga semakin sihat". Puan Aisyah Mahdi

4. Vitamin C buatkan gusi tak berdarah dan jerawat tiada lagi


" Saya suka Vita C sebab saya ada masalah gusi berdarah. Kalu skip, memang bila berus gigi, gusi berdarah. Jerawat pun tak mai'. Puan Syikin Zahir

5. Vitamin C buatkan kulit semakin glowing


" Vita C banyak bantu masalah saya seperti kulit berjerawat dan berminyak. Juga saya amat perlukan Vita C sebab menguatkan antibodi saya. Dulu kulit saya kusam. Sekarang dah nampak glowing sikit. Pakai pulak skincare YOUTH, memang terbaik". Puan Izni Malek

6. Testimoni Vitamin C buatkan kulit semakin berseri dan imun meningkat



" Sejak saya amalkan Vita C, masalah kulit semakin baik. Tona kulit semakin sekata, kulit dah tak berminyak dan dah tak kusam. Kulit saya semakin berseri. Bonus pulak sistem imun saya semakin kuat. Kalau tak, sebelum ini mesti akan cepat demam dan selsema. Tapi sejak amik Vitamin C, saya dah susah nak demam". - Puan Irahartatik Rusdi

7. Testimoni Vitamin C buatkan kulit tak perlu makeup tebal


" Makan Vita C untuk kulit sihat dan cantik sebab tak suka pakai make up tebal. Vita C bantu jadikan kulit muka tak kering lagi". - Puan Hayati Suki

8. Testimoni Vitamin C buatkan kulit semakin cerah


" Suka makan Vita C sebab support nutrien dalam badan. Muka makin cerah! Jimat sebab tahan 6 bulan". Puan Alifatul Amirah
9. Testimoni Vitamin C buatkan kulit semakin cantik dan berseri



" Saya amalkan Vita C asalnya sebab dulu muka saya kusam. Kalau berbedak pun rasanya still nampak kelabu asap. Lepas konsisten amal Vita C, rasa kulit dah cantik berseri. Licin, jerawat susah nak jejak". Puan Atie Alias
10. Testimoni Vitamin C buatkan resdung , jerawat dan parut tiada lagi 


" Saya sukakan Vitamin C ni sebab resdung tiada lagi. Dulu setiap pagi, selalu selsema pakej bersin 6-7 kali one shot. Sekarang dah tak da lagi. Parut hitam bekas jerawat pudar". - Puan Siti Rahayu

Jom dapatkan Vitamin C anda sekarang. Boleh hubungi kak shima di 012-2043175 untuk sebarang pertanyaan atau boleh klik ikon whatsapp di sebelah kiri blog ini :)





0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen blog kak shima. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul nanti :)

Penafian

#Segala penulisan dan testimoni berkenaan produk Shaklee yang dikongsi di laman ini BUKAN bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan apa jenis penyakit masalah kesihatan.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu

#Maklumat di blog shimajelani.blogspot.com adalah untuk rujukan umum semata. Terima Kasih.