8 Sebab Bisnes Shaklee Mudah & Hanya Dari Rumah




8 Sebab Bisnes Shaklee Mudah & Hanya Dari Rumah
8 Sebab Bisnes Shaklee Mudah & Hanya Dari Rumah

1. Syarat Mudah

Syarat utama untuk korang mulakan bisnes Shaklee adalah perlu mendaftarkan diri sebagai ahli Shaklee dengan yuran keahlian RM35 sahaja. Dengan keahlian ini, korang boleh menikmati segala tawaran eksklusif yang ditawarkan oleh Shaklee termasuk mengakses sepenuhnya web Shaklee tanpa had. Daripada laman ini, korang boleh menguruskan bisnes korang termasuk menguruskan order dari pelanggan.

2. Untung Runcit Sehingga 20%

Bagi setiap produk Shaklee, korang boleh dapat untung runcit sehingga 20% . Banyak jugak tu. Contohnya setong ESP boleh buat korang untung RM 32 setong. Banyak kan 😊

3. Tidak Perlu Modal Buat Stok

Bila mahu memulakan sesuatu bisnes, mesti risau pasal modal yang perlu keluar bagi memulakannya. Dengan Shaklee, korang tak perlu keluarkan modal. Bila ada pesanan dari pelanggan, log in web Shaklee dan buat pesanan. Jadi tidak perlu buat stok di rumah. Mudah kan 😊

4.Sistem Dropship

Bagi urusan penghantaran order pelanggan, korang tidak perlu keluar rumah. Memadai key in order ke dalam sistem Shaklee dan courier Gdex akan uruskan. Korang hanya perlukan sebuah telefon pintar dan internet untuk uruskan order pelanggan.

5. Komisen Keuntungan Tinggi


Selain untung runcit yang tinggi, bisnes Shaklee juga menawarkan komisen keuntungan yang besar. Setiap produk mempunyai unit value ( uv ) yang tersendiri. Dari minimum bonus sebanyak RM25 yang Shaklee tawarkan, korang boleh memperolehi pendapatan hingga 5 angka sebulan. Semuanya bergantung pada hasil jualan korang untuk sebulan. Lagi besar jualan, lagi tinggi komisen keuntungan yang bakal korang dapat.


6. Syarikat Yang Kukuh

Shaklee Corporation telah lebih 100 tahun menapak di dalam industri perniagaan. Ini membuktikan ianya syarikat yang kukuh kerana bukan senang untuk kekal dalam industri yang sentiasa mencabar. Ianya telah memberi peluang berjaya dalam hidup kepada jutaan rakyat seluruh dunia dalam menikmati hasil perniagaan seumur hidup.

7. Produk Terkenal, Mudah Jual

Shaklee memang telah lama dikenali di Malaysia . Jadi ianya suatu bonus buat korang bila menjalankan bisnes ini. 

8. Hanya Dari Rumah

Ada di antara dari kita yang mahu ada pendapatan sendiri dalam pada yang sama ingin menjaga sendiri anak-anak. Dengan bisnes Shaklee, korang boleh asuh dan didik anak dalam masa yang sama menjana pendapatan dengan Shaklee.

Macam mana nak daftar jadi ahli? Cara Mudah Jadi Ahli Shaklee

Ada sebarang pertanyaan lain mengenai Shaklee , boleh hubungi kak shima di 0122043175 atau klik saja ikon whatsapp di sebelah kiri blog ini.




Post a Comment

2 Comments

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen blog kak shima. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul nanti :)