Friday, 12 June 2020

Testimoni Heblax Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan

Berat badan yang berlebihan adalah hasil dari pengambilan kalori lebih dari keperluan harian kita. Rutin harian kita yang lebih banyak duduk dari melakukan aktiviti fizikal seperti bersenam lagi mudah menyebabkan kita bertambah gemuk hehehe



Antara tips mudah untuk turunkan berat badan :

  • Makan lebih kerap tetapi dalam kuantiti yang kecil
  • Jangan skip setiap waktu makan ( sarapan , makan tengah hari dan makan malam )
  • Banyakkan minum air kosong
  • Amalkan ' suku - suku - separuh '
  • Senaman bukan wajib tetapi senaman membantu mempercepatkan usaha korang dalam menurunkan berat badan
Salah satu cara mudah adalah dengan mengambil Herblax Shaklee. Ia bagi mudah lawas. Tak perlu tunggu berhari-hari baru  nak jumpa Mr. Tandas. 



Testimoni Herbalax Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan

Testimoni Heblax Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan
Testimoni Heblax Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan


Testimoni Heblax Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan
Testimoni Heblax Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan


Testimoni Heblax Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan
Testimoni Heblax Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan


Testimoni Heblax Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan
Testimoni Heblax Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan

Testimoni Heblax Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan
Testimoni Heblax Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan


Testimoni Heblax Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan
Testimoni Heblax Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan


Testimoni Heblax Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan
Testimoni Heblax Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan


Jika korang ingin kurangakn berat badan dengan Herblax Shaklee atau ingin cuba produk Shaklee yang lain atau ingin mendaftar keahlian Shaklee untuk nikmati kelebihan sebagai ahli Shaklee, boleh hubungi kak shima di 0122043175 atau klik saja ikon whatsapp di sebelah kiri bio :)







6 comments:

  1. alhamdulillah..
    yang mana dapat turun berat tu bestnya..

    ReplyDelete
  2. Hehe saya sebaliknya. Nak naik berat tu macam2 guna cara. Susah nak naik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bestnya berat badan yang susah nak naik ini. Boleh makan macam-macam :)

      Delete
  3. assalamualaikum... hi everything! ;-) sihat ke tu? maaflah... baru laa ni dapat memunculkan diri. bukan sebab kuarantin tapi... err malaslah nak cakap hahaha... tak tau nak cakap apa. just harap lepas ni kita dapat bertegur sapa lagi macam dulu2... jgn lupa jenguk2 blog sy tu. sy dah bersihkan segala habuk dan sawang2 hahaha...see ya!

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen blog kak shima. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul nanti :)

Penafian

#Segala penulisan dan testimoni berkenaan produk Shaklee yang dikongsi di laman ini BUKAN bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan apa jenis penyakit masalah kesihatan.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu

#Maklumat di blog shimajelani.blogspot.com adalah untuk rujukan umum semata. Terima Kasih.