Set Puasa Shaklee

Set Puasa Shaklee | Di entry ini, kak shima ingin kongsikan dengan anda semua Set Puasa Shaklee. InsyaAllah ia boleh membantu anda berpuasa dengan penuh bertenaga, kekal terhidrasi dan bersemangat buat amalan sepanjang bulan yang mulia ini.

Kurang 2 minggu lagi nak masuk bulan puasa Ramadhan Al-Mubarak. Tahun ini special sikit sebab kita bakal menyambut bulan yang penuh keberkatan ini di saat negara kita dan kebanyakan negara lain di dunia menjalani Perintah Kawalan Pergerakan dalam usaha mengekang penularan wabak pandemik COVID 19. Pasti ianya sesuatu memori yang diingati oleh kita semua.

Siapa Yang Sesuai Amalkan Set Puasa Shaklee?
  • Ibu yang sedang hamil 
  • Ibu yang sedang menyusu
  • Mereka yang ingin tenaga ekstra ketika berpuasa 
  • Anak-anak yang baru belajar berpuasa

Apa Yang Ada Dalam Set Ini?

ESP

Sumber protein yang tidak diubah genetiknya, membekalkan tenaga dan mengekalkan rasa kenyang untuk tempoh masa yang lama kerana mempunyai Indeks Glisemik yang rendah. Berperisa natural vanilla.

Harga : RM 161 tahan 1- 3 bulan

Performance Drink ( PD )

Minuman isotonik tidak bergas, terbukti secara klinikal menghidrat lebih baik berbanding air. Mempunyai lebih elektrolit berbanding dengan minuman popular. Membuatkan korang tidak mudah dahaga. Berperisa oren dan lemon lime.

Harga : RM 86 ( Oren ) & RM 148 ( Lemon Lime ) , tahan 1 bulan

MealShakes

Sumber multivitamin terbaik. Apabila berpuasa, badan kita sebenarnya melalui proses detoksifikasi. Sementara detoksifikasi itu berlaku, Meal Shakes dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien baru yang mencukupi. Berperisa French Vanilla.

Harga : RM 120 , tahan 2 bulan

Set Puasa Shaklee
Set Puasa Shaklee ( Basic )


Set Puasa Shaklee
Set Puasa Shaklee ( Popular )


Set Puasa Shaklee
Set Puasa Shaklee ( Optimum )

Jika korang ingin mencuba Set Puasa Shaklee atau produk Shaklee yang lain, boleh hubungi kak shima di 0122043175 atau klik saja ikon whatsapp di sebelah kiri bio :)


Post a Comment

2 Comments

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen blog kak shima. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul nanti :)