Thursday, 28 May 2020

Testimoni Berjaya Kurus Dengan Set Kurus Shaklee

Di entry ini, kak shima kongsikan Testimoni Berjaya Kurus Dengan Set Kurus Shaklee yang dialami sendiri oleh Puan Ainul dan suami beliau En Joe Labu

Testimoni Berjaya Kurus Dengan Set Kurus Shaklee
Testimoni Berjaya Kurus Dengan Set Kurus Shaklee
Menurut Puan Ainul, mereka konsisten amalkan :
  • CINCH SHAKES
  • OMEGA GUARD
  • DTX COMPLEX
' Tapi yang paling PENTING adalah Cinch Shakes. Pernah try tak ambil.Berat slow sangat nak turun. Naik turun je' menurut beliau.

Ketara betul perubahan pada mereka berdua terutamanya suami beliau En Joe Labu.

Kak shima kongsikan kebaikan set kurus yang mereka berdua amalkan.

1. CINCH SHAKES MIX

Testimoni Berjaya Kurus Dengan Set Kurus Shaklee
Set Kurus Shaklee - Cinch Shake Mix

  • Ada 3 perisa yang sedap iaitu coklat, vanilla dan cafe latte. Paling syiok untuk dicuba adalah cafe latte sebab rasanya cam nescafe
  • Memberi rasa kenyang untuk tempoh masa yang lama
  • Meningkatkan metabolisme badan dengan diet yang tinggi protein
  • Mengandungi LEUCINE yang memelihara otot bagi mengelakkan anda gemuk semula dgn cepat bila dah kurus

2. OMEGA GUARD


Testimoni Berjaya Kurus Dengan Set Kurus Shaklee
Set Kurus Shaklee - Omega Guard

  • Membantu mengurangkan selera makan
  • Meningkatkan metabolisme badan bagi membantu bakar lemak / kalori yang tidak diperlukan
  • Membantu mengurangkan pengumpulan lemak dari diet harian kita.

3. DTX Complex


Testimoni Berjaya Kurus Dengan Set Kurus Shaklee
Set Kurus Shaklee - DTX Complex

  • DTX  diformulasi khusus untuk detoks hati.
  • Sebenarnya hati merupakan organ utama untuk detok. Ramai yang terlepas pandang hal ini.
  • DTX membantu menyingkirkan toksin dari hati dengan lebih efisyen dan merangsang pertumbuhan semula hati yang rosak.
Jika korang ingin mencuba Set Kurus Shaklee atau produk Shaklee yang lain atau ingin mendaftar keahlian Shaklee untuk nikmati kelebihan sebagai ahli Shaklee, boleh hubungi kak shima di 0122043175 atau klik saja ikon whatsapp di sebelah kiri bio :)

8 comments:

  1. abe kie kurus secara alami setelah berpuasa sebulan.

    ReplyDelete
  2. Saya pun ada tengok fb Joe Labu, transformation yang pantas kan. Kagum tengok banyak penurunan tu daripada yang lama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah! Banyak turun kilo En Joe Labu. Nampak perbezaannya 😊

      Delete

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen blog kak shima. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul nanti :)

Penafian

#Segala penulisan dan testimoni berkenaan produk Shaklee yang dikongsi di laman ini BUKAN bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan apa jenis penyakit masalah kesihatan.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu

#Maklumat di blog shimajelani.blogspot.com adalah untuk rujukan umum semata. Terima Kasih.