14 Soalan Lazim Mengenai Vivix Shaklee


14 Soalan Lazim Mengenai Vivix Shaklee
14 Soalan Lazim Mengenai Vivix Shaklee

Vivix antara produk premium yang dipatenkan khas untuk Shaklee. Tidak hairanlah pelbagai persoalan yang biasa kak shima terima dari para pengguna  semasa mereka ingin membeli produk ini. Di sini kak shima compilekan soalan-soalan yang biasa kak shima dapat untuk panduan semua, yea . 

14 Soalan Lazim Mengenai Vivix
14 Soalan Lazim Mengenai Vivix Shaklee

14 Soalan Lazim Mengenai Vivix Shaklee

1. Soalan : Apa itu Vivix?

Jawapan : Minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani Anggur Muscadine, Ekstrak Eldeberi Eropah, Ekstrak Knotweed Jepun dan Ekstrak Lobak Ungu.

2. Soalan : Apa yang membuatkan minuman Vivix ini berbeza dengan produk lain?

Jawapan : Kemajuan sains kami dan campuran proprietari berasaskan anggur muscadine - salah satu daripada buah anggur yang paling jarang didapati dan tahan lasak. Aggur muscadine mengandungi polifenol lengkap yang tidak terdapat dalam anggur lain. Tidak seperti anggur lain, muscadine mempunyai kepekatan asid elagik dan elagitanin yang lebih baik , apabila digabungkan dengan polifenol lain akan menghasilkan antioksidan yang kuat.

Di Shaklee, kami memanfaatkan kelebihan anggur muscadine dalam setiap botol Vivix menggunakan proses pengekstrakan yang dipatenkan yang menumpukan dan mengekalkan kandungan bioaktif polifenol. 

3. Soalan : Siapakah yang boleh minum Vivix ini?

Jawapan : Vivi direka khas untuk orang dewasa yang mementingkan kesihatan penuaan secara sihat dan kesejahteraan. Vivix tidak disarankan bagi wanita hamil atau menyusui atau sesiapa yang berumur 18 tahun ke bawah.

4. Soalan : Berapa banyak Vivix perlu diambil dalam 1 hari?

Jawapan : Satu sudu teh sehari.

14 Soalan Lazim Mengenai Vivix Shaklee
14 Soalan Lazim Mengenai Vivix Shaklee

5. Soalan : Apa yang membuatkan Anggur Muscadine berbeza dengan anggur yang lain ?

Jawapan : Anggur Muscadine adalah salah satu anggur yang paling jarang ditemui, anggur yang tahan lasak, dengan profil polifenol unik yang menawarkan beberapa manfaat kesihatan. Tidak seperti anggur lain, anggur muscadine mempunyai kepekatan asid allagik dan elagitonin yang tinggi, apabila digabungkan dengan polifenol anngur miscadine yang lain , menghasilkan antioksidan yang berkuasa.

Anggur Muscadine juga boleh membiak dalam persekitaran yang bahaya, profil fenolik mereka memberikan perlindungan tambahan terhadap bakteria, kulat, yis, kemarau, kelembapan yang berlebihan dan suhu yang melampau sementara anggur lain mudah rosak dalam persekitaran seperti ini.

6. Soalan : Apa itu Polifenol ?

Jawapan : Istilah Polifenol digunakan untuk menggambarkan sekumpulan sebatian semulajadi yang ditemui sebahagian besarnya dalam buah-buahan, buah beri dan sayur-sayuran yang mempunyai manfaat antioksida dan potensi kesan perlindungan terhadap penuaan sel. Malah, penyelidikan baru menunjukan bahawa Polifenol boleh memberikan pelbagai kesan biologi terhadap kesihatan manusia. 

7. Soalan : Bilakah saya harus mengambil Vivix?

Jawapan : Ambil Vivix setiap hari, sebaik-baiknya dengan hidangan seperti sarapan pagi atau makan tengahari. Goncangkan sebelum mengambil hidangan yang disyorkan satu sudu teh setiap hari.

14 Soalan Lazim Mengenai Vivix Shaklee

8. Soalan : Bolehkan saya ambil lebih 1 sudu teh Vivix sehari?

Jawapan : Menurut penyelidikan terkini, tidak terdapat manfaat tambahan daripada mengambil lebih daripada hidangan yang disyorkan satu sudu teh setiap hari.

9. Soalan : Bolehkah saya ambil Vivix bersama supplemen Shaklee yang lain ?

Jawapan : Vivix boleh diambil bersama semua makanan tambahan Shaklee. Secara idealnya, Vivix akan diambil dengan Shaklee Vita-Lea Iron Plus, ESP Soy Protein Soy Powder, Sustained Release Vita-C Plus, B-Complex dan Omega Guard untuk melengkapkan keperluan pemakanan harian anda.

10. Soalan : Adakah terdapat langkah berjaga-jaga?

Jawapan : Tidak ada interaksi yang diketahui antara Vivix atau mana-mana ramuannya dan makanan tambahan yang lain.

Sebagai langkah berjaga-jaga, kami mengesyorkan agar seseorang yang berada di bawah jagaan doktor dalam keadaan perubatan atau penyakit atau yang mengambil preskripsi ubat, terutama ubat cair darah hendaklah membincangkan penggunaan Vivix dengan penjaga kesihatan profesional mereka.

14 Soalan Lazim Mengenai Vivix Shaklee
14 Soalan Lazim Mengenai Vivix Shaklee

11. Soalan : Adakah Vivix mengandungi alkohol?

Jawapan : Vivix tidak mengandungi alkohol

12. Soalan : Adakah Vivi disahkan halal?

Jawapan : Ya.Vivix diiktiraf Halal oleh Islamic Services of America ( ISA 0, badan pensijilan halal asing yang diiktiraf oleh Jabatan Pembangunan Islam Malaysia ( JAKIM ).

13. Soalan : Adakah Vivix didaftarkan di bawah NPRA ( Badan Pengawalseliaan Farmaseutikal Kebangsaan )?

Jawapan : Tidak. Produk ini diklasifikasikan sebagai makanan dan berada di bawah seliaan Jabatan Keselamatan dan Kualiti Makanan Malaysia ( FSQD )

14. Soalan : Kenapa saya perlu simpan Vivix di dalam peti sejuk selepas dibuka?

Jawapan : Penyejukan selepas dibuka akan membantu mengekalkan kesegara, warna dan bahan aktif yang optimum dalam produk.

Untuk sebarang pertanyaan mengenai Vivix atau produk Shaklee, boleh hubungi kak shima di 012-2043175 atau klik gambar di bawah 










Post a Comment

0 Comments