Testimoni Vitamin E Shaklee Untuk Kulit

Testimoni Vitamin E Shaklee Untuk Kulit |  Vitamin E sinonim dengan manfaat  antioksidannya yang membantu melawan radikal bebas yang boleh merosakkan kulit. Dengan manfaat antioksidan inilah Vitamin E banyak digunakan untuk menghilangkan parut , merawat jeragat dan mengekalkan keremajaan kulit.

Testimoni Vitamin E Shaklee Untuk Kulit

Muka Sofia jenis kering. Bila makan vitamin E ini sebelum tidur, bangun pagi terasa muka sangat moist. Bukan berminyak dan tidak pula kering seperti selalu.

Jerawat pun dah jarang hinggap. Bila pakai bedak di muka dah tak nampak peta akibat kulit kering. - Puan Tengku Sofia S Aziz

Testimoni Vitamin E Shaklee Untuk Kulit

Akhir bulan January 2014 yang lepas saya perasan kulit muka mengelupas dan kulit kering. Saya cuci muka dengan pencuci muka yang biasa saya guna setiap hari tapi tiada perubahan.Then saya try sapu Vitamin E selama 4 hari, picit dan sapukan kat tempat yang berkenaan tiap malam. Biarkan sampai pagi dan baru cuci.

Alhamdulillah , hasilnya kulit muka dah tak mengelupas dan yang paling best sekali lembap gitu. Setiap masa nak belek muka kat cermin. Tq vitamin E dan Tq Allah. - Puan Fariza
Untuk lebih penjimatan, boleh daftar sebagai ahli Shaklee dengan klik sini

Boleh juga hubungi kak shima di 012-2043175 untuk belian atau klik sahaja ikon whatsapp di sebelah kiri blog ini:)

Post a Comment

1 Comments

  1. barangan Shaklee memang terbaik. teruskan mengguna produk ini.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen blog kak shima. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul nanti :)