Tuesday, 5 January 2021

Promosi Shaklee Januari 2021

 Alhamdulillah kita dah melangkah ke tahun baru 2021. Bestnya bulan ini ada promosi Vitamin C Shaklee untuk membantu kita kekal sihat.

Kali ini Promosi Shaklee Januari 2021 diadakan pada skala yang besar ada pasang billboard di bandar-bandar tumpuan seperti Kuala Lumpur, Shah Alam dan Ipoh.

Promosi Shaklee Januari 2021
Promosi Shaklee Januari 2021

Teruja tengok gambar Vitamin C Shaklee ada di mana² je hehehe


Promosi Shaklee Januari 2021 - VITAMIN C 

Promosi Shaklee Januari 2021
Promosi Shaklee Januari 2021

Dengan belian 5 botol Vitamin C , anda layak dapat :-

✅ Percuma Face Mask Ekslusif
✅ Percuma Keahlian
✅ Percuma Penghantaran 
✅ Percuma Car Sticker

Ciri-ciri istimewa Face Mask Ekslusif dari Shaklee

Promosi Shaklee Januari 2021
Promosi Shaklee Januari 2021 - Face Mask Shaklee
  • Didatangkan dalam 6 warna - kelabu stripe, hitam stripe, hijau,merah, kelabu dan hitam
  • Dipacking secara individu
  • Fabrik dari kain antibakteria yang diperakui oleh 5GS
  • Material kapas yang selesa
  • Tali mask yang boleh laras
  • Didatangkan bersama 3 keping penapis Pm2.5 pakai buang
Kebaikan Vitamin C

- Mengurangkan risiko diserang selsema, batuk dan demam
- Membantu menguatkan gusi
- Membantu mengurangkan kedutan
- Membantu mengurangkan rasa loya semasa hamil
- Menurunkan kadar asid urik dan mengurangkan serangan gout
- Membantu menguatkan sistem imun
- Membantu mengurangkan jerawat dan sunburn
- Membantu menyembuhkan luka
- Mengurangkan masalah resdung
- Membantu menguatkan tulang dan gigi

Baca juga info mengenai Vitamin C Shaklee :-




Daftar ahli dan beli dengan harga JIMAT 15% - 20% dari harga pasaran, boleh klik sini
Ingin dapatkan produk Shaklee yang lain? Boleh hubungi kak shima di 0122043175 atau klik sahaja ikon whatsapp di sebelah kiri blog :)



15 comments:

  1. cantik packaging shaklee sekarang... xdelah biru putih je mcm dulu.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah packaging baru dah kak mim. tampak lebih catchy hihi

      Delete
    2. tahun lps sblm pkp sempat grab vita c tp masih botol lama

      Delete
  2. Assalamualaikum :)
    shida datang berkunjung :)

    wow..sana sini promosinya kak shima..moga ada hasilnya nanti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam shida. Terima kasih sudi singgah blog kak shima

      Haah! Meriah promosinya 😊

      Delete
  3. Assalamualaikum, saya pun consume Shaklee. Salam perkenalan, sis follow.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam lea. Alhamdulillah. Salam perkenalan jugak. Terima kasih sudi follow blog sis :)

      Delete
  4. cantik iklan kat billboard tu, warna dia tu nampak menarik untuk di lihat

    ReplyDelete
  5. semoga biz shaklee shima akan terus maju n sukses sokmo....

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen blog kak shima. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul nanti :)

Penafian

#Segala penulisan dan testimoni berkenaan produk Shaklee yang dikongsi di laman ini BUKAN bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan apa jenis penyakit masalah kesihatan.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu

#Maklumat di blog shimajelani.blogspot.com adalah untuk rujukan umum semata. Terima Kasih.